כולם רוצים לגור בבית אופנתי שנראה כאילו זה עתה יצא מקטלוג, אך רבים שוכחים שתמונה של בית מעוצב אינה באמת משקפת את נראות הבית, כי בבית אמתי יש חיים – רצים בו ילדים והדברים בו זזים, ועל כן ראוי להבין כיצד מעצבים בית שנראה טוב גם ביום יום ואף ראוי להבין כיצד מעצבים בית שמיישר קו עם הטרנד העכשווי, אך שבו זמנית נישאר "נכון" גם לאחר כמה שנים – לאחר שהטרנד הזמני מתחדש, ופה נקדים ונאמר שהסוד הוא במינונים.

מקצועיות

אתם עומדים לעצב את הבית? בהחלט אחד השלבים היותר מהנים, אך יש שיגידו שגם מדובר באחד השלבים היותר מלחיצים, ועל כן תמיד שווה להיעזר במעצב פנים, אך אם יש לכם זמן עד שהבית יהיה מוכן ואם אתם נמשכים לתחום עיצוב הבית, שווה לעצור ולבחון האם אתם עומדים בפני הזדמנות – שווה לבחון לאן ניתן להגיע עם לימודי אדריכלות ועיצוב פנים, ולו בכדי להמשיך ולעצב בתים באופן יומיומי – בכדי ליהנות ולהרוויח לא מעט.

מינונים

ציינו מינונים ועל כן נחזור אליהם. מצד אחד הטרנד העכשווי נוגע בעיצוב בועט ומרתק ומצד שני הטרנד העכשווי נוגע בעיצוב נוח ומכרבל. מכאן שניתן ללכת על צבעים נועזים בשילוב של צורות גיאומטריות, אך מצד שני ניתן לבחור בצבעים שקטים ובמגוון פריטים שעשויים מחומרים טבעיים. כיצד מינון נכנס לתמונה? יש לזכור שסופו של כל טרנד להשתנות, ועל כן רצוי לקחת אזור אחד ובו להטמיע באופן מהותי את מאפייני הטרנד, אך בשאר האזורים להרגיע את הטון ולשחק עם עיצוב יותר קלאסי ורגוע.

בית אופנתי- מינונים

לפני הכול טעם אישי

אם רק תבחנו היטב את מאפייני הטרנד העכשווי, תמצאו שהוא מציע סקלת צבעים רחבה ויותר מסגנון אחד. אי לכך יש לבחור בנדבך העיצובי שיותר מדבר אליכם ולא לבחור בקרמיקה בעלת צורות גיאומטריות שפחות אוהבים, רק כיוון שזה מה שמכתיב הטרנד. שימוש נכון בטרנד לוקח את "ארגז הכלים" הנוכחי ומסנן את הנדבכים שפחות מרגשים. בנוסף, את ההתאמות לטרנד הנוכחי מוטב לבצע רק על פריטים שניתן להחליף בקלות, משמע רצוי להשקיע במגוון אלמנטים משלימים, קרי כריות, שטיחים, פסלים ותמונות, אך מנגד אין להטמיע את נדבכי הטרנד בפריטים שדורשים השקעה גדולה (קרי ריצוף, צבע הקיר, הגימור של ארון המטבח וכדומה) – חומר למחשבה.

ארגז כלים לשנת 2020

אז אלו כלים מחכים במארז הטרנדים העיצוביים לשנת 2020? צבעים עמומים ומרתקים (קרי חרדל, סגול וכחול נייבי) לצד צבעים יותר בולטים, מגוון הדפסים של צורות גיאומטריות לצד הדפסים של צמחים ודברים טבעיים, משחק של מוטיבים מרכזיים שעוברים מפריט קטן (למשל הדפס שמופיע על הווילון) למרחב הגדול, אזורים שמשדרים נוחות לצד מוצרים שמשדרים חמימות (שמיכות סרוגות, מפות ארוגות, קישוטים עם פונפונים וכדומה) ובאופן כללי הרבה טקסטיל וחומרים טבעיים שביחד מייצרים תחושה חמה ועוטפת, נינוחה ולא מאולצת.

כתיבת תגובה